Prisjakt
Annons
Bonprix
  • Säkra betalningar
  • Omfattande service
  • Högsta kvalitet
1.4Dålig
11 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
B
Bobbo
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Id-kapningar och bedrägerier! Håll er borta från denna sajt annars går det illa!

E
Emma
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Beställde en jacka som enligt sidan skulle levereras inom 3-5 dagar. Efter en vecka kontaktade jag Bonprix och fick prata med PostNord och Bonprix flera gånger. De konstaterade efter 10 dagar att paketet hade försvunnit under leverans. Jag krävde att de skulle skicka ny jacka eller återbetala beloppet men de svarade att jag får höra av mig igen efter ett datum över tre veckor efter köpesdatum för de inte kan avsluta ärendet förrän dess. Alltså, företaget vet att jackan är borta och vägrar skicka ny, betala tillbaka och begär att jag som konsument ska återkomma i ärendet istället för att de ska ta ansvar för sin egen produkt. Jag kommer aldrig handla från Bonprix igen då den bisarra kundtjänstpolicy de har för så jag har noll förtroende för företaget. Jag avråder alla från att handla från Bonprix.

Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Vägrar betala tillbaka pengar till mig från att jag betalat in till fel OCR nummer. Detta hände för 2 månader sedan och kundtjänst skyller på tyska ekonomiavdelningen

Gästanvändare
UselRedigerades 7 månader sedan

Fruktansvärt otrevlig kundtjänst. Att den kvinnan som slängde luren i örat på mig angående ett problem jag hade. Och har haft länge. Trodde jag skulle bli trevligt bemött. Hon skrek o gapade på mig. Så jag mådde dåligt efteråt. Aldrig mer Bonprix 👎👎👎👎

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

ALDRIG varit med om otrevligare kundtjänst! Att den tjejen jag nyss pratade med inte har fått sparken är ett under! Gapar åt en och bara tjatar om att jag inte vet hur deras system fungerar och nej det gör jag ju inte men inte fan kunde hon ge mig några svar eller lyssna på mina frågor! Och sen lägger på luren i örat på en! Har fortfarande inte fått svar på vad som händer med den returen de påstår att jag skickat fast jag inte gjort. "Fråga PostNord" var det enda hon sa. Kommer pengarna återbetalas (som det står på min sida) fastän jag inte skickat tillbaka några varor?? Ja då är det väl bara att tacka och ta emot för att man har fått gratis varor i så fall!

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Varning Katastrof handla inte där kundtjänst mest otrevliga personal jag träffat på när dom inte orkar lyssna slänger dom på luren mitt i samtal😡

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Strull med betalningen och returer. Helt trött på dom! Aldrig igen!

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Blev rätt sur på dem. Gjorde en beställning,fick ingen bekräftelsemail. Pengarna är reserverade på kontot men de har ingen beställning ifrån mig. Ringer kundtjänst som faktiskt bemöter mig trevligt. Men ingen kan se att pengarna dragits eller att något är beställt. Dock ljuger kundtjänst för mig om hur de fungerar med kortbetalningen vilket jag kontrollera flera gånger . Och säger att jag kan bevisa att det dragits ifrån deras företag. Men personen i telefon nekar och hänvisar till banken som inte kan göra så mycket om jag inte anmäler bedrägeri..vilket ifrån så fall är Bonprix som lurat sina kunder på pengar. Suuuuck

Gästanvändare
DåligRedigerades ett år sedan

Har handlat väldigt mycket hos Bonprix under åren - gillar deras kläder! Men nu i maj har de börjat skicka ut betalningspåminnelser som EJ stämmer! Med påförda extraavgifter för klädköp jag HAR betalt! Får ingen kontakt/hjälp från kundtjänst där!

Gästanvändare
OKRedigerades ett år sedan

Blev väldigt tråkigt bemött av först en kvinna, som påstod att jag inte skickat min retur. Vilket jag hade gjort för länge sen! Sen pratade jag med en sällsynt otrevlig man ngr dagar senare. Avbröt mig hela tiden och var väldigt oförskämd. Sen fick jag ringa upp igen och då svarade en jättetrevlig kille, som hjälpte mig och gjorde en del eftersökningar och såg att min retur fanns där!

Om butiken

Bonprix

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.bonprix.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Bon Prix Handelsgesellschaft MBH

Organisationsnr: 502067-5434

Information hos allabolag.se