Prisjakt
VidaXL
  • Låga priser & brett sortiment
  • Fri frakt
  • Bra service
1.1Dålig
43 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Konsumentinformation
2023-10-18

Flera klagomål om felaktiga leveranser och vilseledande marknadsföring samt svårigheter med reklamationer, returer och återbetalningar. Följer inte ARN:s beslut. Läs omdömen innan köp och använd säkra betalsätt.

G
Usel16 dagar sedan

Otroligt att behöva bekosta returen själv för en vara som inte uppfyller förväntningarna samt inte går att sätta ihop. Tack och Hej VidaXL från mig.

VidaXL svarar:2024-03-13
Hej Gunilla, Vi beklagar att våra tjänster inte tillfredsställde dig. Vi hoppas att du ger oss möjlighet att förbättra dem. Vi försäkrar dig att vi gör allt vi kan för att göra våra kunder nöjda och för att ha ett gott samarbete med dem. Tyvärr finns det andra situationer där obehagliga händelser kan inträffa, men för att lösa dessa situationer ber vi dig kontakta oss på mailadressen [email protected]. För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prsjakt. Vi skulle uppskatta om du skickar ett e-postmeddelande med mer information om din beställning, för att lösa dessa besvär. Vi ser fram emot ditt mejl. Tack för ditt tålamod och vi önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL.
H
HANDLA INTE
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Lägg ner detta usla blufföretag! Handla inte av dom, sambo köpte byrå men ingenting stämmer, manualen säger man ska använda skruvar som inte ens är medskickade och de skruvar som är medskickade passar inte ens i hålen som man ska skruva i… Lådan var oxå FULL med sågspån när vi öppnade den.. Lägg ner, hoppas ni skäms.

VidaXL svarar:2024-01-30
Kära kund, Vi beklagar att vi svikit dig, din upplevelse är mycket viktig för oss och vi tar den på allvar. Vi är fast beslutna att ge dig bra service. Skulle du vara så snäll att skicka oss din beställningsinformation såsom ordernummer eller mailadressen du använde för att göra beställningen till e-post: [email protected]? För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prisjakt. Vi väntar på ditt svar och för att hjälpa dig vidare. Tack än en gång för att du uppmärksammade detta ärende. Vi önskar dig en trevlig dag! Vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL
L
Dålig3 månader sedan

Ja har köpt 2 byråer med träfasad. Har lossnat på båda byråer Överskivan var böjd på båda byråer Det här med recensioner skulle jag läst innan Förväntar mig att jag inte ska behöva betala fullt pris för desamma skadade byråer....

VidaXL svarar:2024-01-08
Kära kund, Vi beklagar att våra tjänster inte tillfredsställde dig. Vi hoppas att du ger oss möjlighet att förbättra dem. Vi försäkrar dig att vi gör allt vi kan för att göra våra kunder nöjda och för att ha ett gott samarbete med dem. Tyvärr finns det andra situationer där obehagliga händelser kan inträffa, men för att lösa dessa situationer ber vi dig kontakta oss på mailadressen [email protected]. För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prsjakt. Vi skulle uppskatta om du skickar ett e-postmeddelande med mer information om din beställning, för att lösa dessa besvär. Vi ser fram emot ditt mejl. Tack för ditt tålamod och vi önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL.
H
Hannah
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Önskar jag hade läst omdömena innan jag beställde. Beställde en vara som visade sig ha flera fel. Har försökt reklamera men blir bara hänvisad vidare hela tiden. Att det ska vara så svårt att göra rätt för sig… kommer aldrig beställa härifrån igen

VidaXL svarar:2024-01-08
Kära kund, Vi beklagar att vi svikit dig, din upplevelse är mycket viktig för oss och vi tar den på allvar. Vi är fast beslutna att ge dig bra service. Skulle du vara så snäll att skicka oss din beställningsinformation såsom ordernummer eller mailadressen du använde för att göra beställningen till e-post: [email protected]? För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prisjakt. Vi väntar på ditt svar och för att hjälpa dig vidare. Tack än en gång för att du uppmärksammade detta ärende. Vi önskar dig en trevlig dag! Vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL
B
Usel3 månader sedan

Första och sista gången jag handlar från detta företag

VidaXL svarar:2024-01-08
Kära kund, Vi beklagar att våra tjänster inte tillfredsställde dig. Vi hoppas att du ger oss möjlighet att förbättra dem. Vi försäkrar dig att vi gör allt vi kan för att göra våra kunder nöjda och för att ha ett gott samarbete med dem. Tyvärr finns det andra situationer där obehagliga händelser kan inträffa, men för att lösa dessa situationer ber vi dig kontakta oss på mailadressen [email protected]. För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prsjakt. Vi skulle uppskatta om du skickar ett e-postmeddelande med mer information om din beställning, för att lösa dessa besvär. Vi ser fram emot ditt mejl. Tack för ditt tålamod och vi önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL.
R
Rob
1 omdöme
Usel3 månader sedan

kvistskadat, delar utan färg, delar som inte var slipade och spricka på sidan. Pris 699kr! Känner mig lurad, absolut sämsta kvalitén på en möbler jag någonsin köp. Skåpet kommer jag slänga på återbruket. Kan tycka att bolaget borde göra full återbetalning utan att jag ska behöva montera ner det igen, packa och skicka det.

VidaXL svarar:2024-01-03
Kära kund, Vi beklagar att vi svikit dig, din upplevelse är mycket viktig för oss och vi tar den på allvar. Vi är fast beslutna att ge dig bra service. Skulle du vara så snäll att skicka oss din beställningsinformation såsom ordernummer eller mailadressen du använde för att göra beställningen till e-post: [email protected]? För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prisjakt. Vi väntar på ditt svar och för att hjälpa dig vidare. Tack än en gång för att du uppmärksammade detta ärende. Vi önskar dig en trevlig dag! Vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL
Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Varning köp ej därifrån under all kritik .går ej ringa Support på mejl som inte förstår. Så varning köp ej något från denna återförsäljare Vida xl ett stort skämt TAr betalt men inga varor Upplevelsen ägde rum: 02 november 2023

VidaXL svarar:2023-11-10
Kära kund, Vi beklagar att våra tjänster inte tillfredsställde dig. Vi hoppas att du ger oss möjlighet att förbättra dem. Vi försäkrar dig att vi gör allt vi kan för att göra våra kunder nöjda och för att ha ett gott samarbete med dem. Tyvärr finns det andra situationer där obehagliga händelser kan inträffa, men för att lösa dessa situationer ber vi dig kontakta oss på mailadressen [email protected]. För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prsjakt. Vi skulle uppskatta om du skickar ett e-postmeddelande med mer information om din beställning, för att lösa dessa besvär. Vi ser fram emot ditt mejl. Tack för ditt tålamod och vi önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL.
Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Köpte ett stort växthus hos dessa. Levererades okomplett och med kass ritning. Kvaliteten var det sämsta jag någon skådat. Första blåsten,( ej storm) så flög det loss socken och varenda ruta flög iväg. Monterat enligt anvisning

VidaXL svarar:2023-10-16
Kära kund, Vi beklagar att våra tjänster inte tillfredsställde dig. Vi hoppas att du ger oss möjlighet att förbättra dem. Vi försäkrar dig att vi gör allt vi kan för att göra våra kunder nöjda och för att ha ett gott samarbete med dem. Tyvärr finns det andra situationer där obehagliga händelser kan inträffa, men för att lösa dessa situationer ber vi dig kontakta oss på mailadressen [email protected]. För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prsjakt. Vi skulle uppskatta om du skickar ett e-postmeddelande med mer information om din beställning, för att lösa dessa besvär. Vi ser fram emot ditt mejl. Tack för ditt tålamod och vi önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL.
Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Väldigt besviken, beställde en sidomarkis 140 x 300 cm, paketet som kom var ca 100 cm så markisen var helt omonterad och levererades i massa olika delar. Instruktionen tycker jag är undermålig om det nu är så att man måste göra exakt rätt, t ex rulla in markisväven på rätt håll och ingen information att när man skruvar bort en skruv som enligt instruktion ska tas bort släpper spännfjädern. På artikeln står kräver montering JA men det finns ingen länk till instruktionen vilket om det funnits skulle gjort att jag inte köpt denna sidomarkis. Anser att en markis ska ska säljas färdig och funktionsduglig. Tyvärr sista gången jag handlar på VidaXL om man nu kan sälja sånt här "skit" ... Sen kan man inte skriva några recensioner på artiklarna heller om man inte får en inbjudan till det och då bedömer först VidaXL om man ska publicera den.

VidaXL svarar:2023-09-26
Kära kund, Vi beklagar att vi svikit dig, din upplevelse är mycket viktig för oss och vi tar den på allvar. Vi är fast beslutna att ge dig bra service. Skulle du vara så snäll att skicka oss din beställningsinformation såsom ordernummer eller mailadressen du använde för att göra beställningen till e-post: [email protected]? För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prisjakt. Vi väntar på ditt svar och för att hjälpa dig vidare. Tack än en gång för att du uppmärksammade detta ärende. Vi önskar dig en trevlig dag! Vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL.
Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Uruselt! Helt värdelös kvalitet.

VidaXL svarar:2023-09-25
Kära kund, Vi beklagar att våra tjänster inte tillfredsställde dig. Vi hoppas att du ger oss möjlighet att förbättra dem. Vi försäkrar dig att vi gör allt vi kan för att göra våra kunder nöjda och för att ha ett gott samarbete med dem. Tyvärr finns det andra situationer där obehagliga händelser kan inträffa, men för att lösa dessa situationer ber vi dig kontakta oss på mailadressen [email protected]. För att säkerställa att vår specialiserade avdelning tar över ditt meddelande, vänligen specificera i ämnet för mejlet: Feedback SE Prsjakt. Vi skulle uppskatta om du skickar ett e-postmeddelande med mer information om din beställning, för att lösa dessa besvär. Vi ser fram emot ditt mejl. Tack för ditt tålamod och vi önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Adina, team vidaXL.

Om butiken

VidaXL

VidaXL är en marknadsplats med säte i Nederländerna. Tänk på att erbjudande som listas kan komma från olika företag och att du handlar direkt från dessa företag. Läs webbplatsens egen information och egna villkor för varje erbjudande innan du handlar. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.vidaXL.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: VidaXL Marketplace International BV

Organisationsnr: 74214357

Information hos allabolag.se