(500+)
Beställde en vara till butik den 9:e, skickades från lager 12:e. Den 20:e konstateras att något blivit fel på leveransen och att den gått i retur till deras leverantör. Idag, den 22:a, har jag fortfarande en faktura/skuld hos Klarna, fast det är fastställt att leveransen uteblivit. Att fakturan inte makuleras samtidigt som man konstaterar att man fibblat bort ordern är ett tveksamt sätt att jobba. 20/3 fick jag svar: "Vi har nu fått svar från leverantören att din order tyvärr blivit retuenerad till dem då leveransadressen ska varit felaktig. Vi beklagar verkligen detta. Så snart ordern ankommit i retur så kommer du att bli återbetalad för denna inom 2-5 vardagar. " Jag får fakturan justerad när deras leverantör fått i retur varan som DE felskickat? Att Powers leverantör misslyckas med att skicka en order till Powers butik har inte med kunden att göra. Absurt beteende. Uppdatering: 26/3, inget svar från kundservice. Skulden hos Klarna är kvar. Uppdatering: 29/3, inget svar från kundservice. Skulden hos Klarna är kvar.
Snabbt, smidigt och bra.
Snabb leverans. Produkten, som var förpackad i en kartong, var invirad i massa svart plast av Power. Kändes onödigt och inte miljövänligt. Dessutom täckte plasten märkningen om farligt innehåll (litiumbatterier). Kändes onödigt och kanske olagligt.
Grymt imponerad över erbjudande som jag slog till på. Servicen och möjligheterna att testa produkterna har fått mig till återkommande kund.
Jag köpte ett headset från Power på nätet, den fungerade inte som en skulle, väldigt dåligt ljud, pratade med dom om detta, Jag reklamerade denna där jag angav att jag ville ha en ny istället, då återbetalar de pengarna för snäckan men portokostnaden den får jag ta för det blir smidigaste säger dom,. Och så tror dom att jag ska köpa en ny hos dom. ALDRIG .. Jag kommer aldrig någonsin köpa något av detta företag igen.
Duktig personal med ett gott kundbemötande. Jag hade ett problem med en order jag hade gjort via nätet. Så jag åkte ner till dom på butiken så löste dom allt fast det var jag som hade gjort fel.
Snabb och smidig leverans 🚚
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.power.seFullständigt firmanamn: Power Sverige AB
Organisationsnr: 556687-5216
Information hos allabolag.se