Prisjakt

Kristoffer

Medlem sen 2024-03-20
2
Bidrag
0
Hjälpsamröster
POWER
Utmärkt
(500+)
K
Kristoffer
2 omdömen
UselRedigerades en månad sedan

Beställde en vara till butik den 9:e, skickades från lager 12:e. Den 20:e konstateras att något blivit fel på leveransen och att den gått i retur till deras leverantör. Idag, den 22:a, har jag fortfarande en faktura/skuld hos Klarna, fast det är fastställt att leveransen uteblivit. Att fakturan inte makuleras samtidigt som man konstaterar att man fibblat bort ordern är ett tveksamt sätt att jobba. 20/3 fick jag svar: "Vi har nu fått svar från leverantören att din order tyvärr blivit retuenerad till dem då leveransadressen ska varit felaktig. Vi beklagar verkligen detta. Så snart ordern ankommit i retur så kommer du att bli återbetalad för denna inom 2-5 vardagar. " Jag får fakturan justerad när deras leverantör fått i retur varan som DE felskickat? Att Powers leverantör misslyckas med att skicka en order till Powers butik har inte med kunden att göra. Absurt beteende. Uppdatering: 26/3, inget svar från kundservice. Skulden hos Klarna är kvar. Uppdatering: 29/3, äntligen svar från kundservice, efter upplysning att jag tar ärendet till ARN nästa vecka, att fakturan justeras inom några dagar.

djservice.se
Utmärkt
(500+)
K
Kristoffer
2 omdömen
Utmärkten månad sedan

Leverans på ett par dagar, snabb och kunnig respons från kundservice, ofta konkurrenskraftiga priser (mitt köp av en "Artutia Minilab 3" blev biligaer än på Thomnn, iom att det var fraktfritt från Djservice men 89:- frakt från Thomann) Har handlat grejer då & då i ~20 år, alltid till belåtenhet.