Prisjakt

erwinA

Medlem sen 2007-09-03
5
Bidrag
1
Hjälpsamröster
Hembiobutiken
Utmärkt
(500+)
e
erwinA
5 omdömen
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Det går alltid att lita på att det är bra produkter som säljs. Utöver detta ger de en fenomenal service. Köper alltid härifrån.

ComputerSalg
Utmärkt
(500+)
e
erwinA
5 omdömen
UtmärktRedigerades 7 månader sedan

Har alltid gått väldigt smidigt, och med snabb leverans.

Bagaren och kocken
Utmärkt
(500+)
e
erwinA
5 omdömen
UtmärktRedigerades ett år sedan

Har alltid varit väldigt nöjd när jag har beställt härifrån.

Lamp24.se
Dålig
(30)
e
erwinA
5 omdömen
Uselett år sedan

Likt väldigt många som har skrivit recessioner här, är det svårare att hitta något sämre företag och kundservice. Beställde en lampa som skulle leveras efter 2-3 veckor. Fick därefter meddelande att det skulle ta längre tid, ca 2 månaders väntetid men att ha ha tålamod. Nu har det nästan gått 4 månader och skrivit till kundtjänst som efter 3 veckor enbart skrivit att det blev fel med betalningen i deras system, fast pengarna har dragits. Skrivit tillbaka till dem vad detta innebär, men får inget svar. Nu hoppas jag att jag kan få tillbaka mina pengar och kommer aldrig att köpa härifrån mera.

RoyalDesign
Utmärkt
(500+)
e
erwinA
5 omdömen
UselRedigerades 8 år sedan

UPPDATERING: Nu vet jag inte hur många gånger jag har skrivit till dem, och jag orkar nästan inte mera. Det har nästan gått 7 veckor nu. Jag har inte fått varan, och har begärt flera gånger om att få tillbaka pengarna. De svarar istället med lögner. De sade först om att jag skulle skicka dem en returpacksedel. Jag svarade om att jag inte har fått varan, och efter flera moment och lång svarstid säger de att ordern har gått i retur, men fortfarande inte fått tillbaka en krona. Jag vet inte vad jag ska göra mera då de vägrar att svara när man ringer dem. Håll er borta från dessa URSPRUNGLIGA MEDDELANDE: Svårt att slå royaldesign gällande den grad av bristande kvalité på service. Ni kan inte rättfärdiga er genom att skylla på att ni håller på "byta affärssystem" och därefter låta kunden vänta över en månad. Förmedla innan köpet att det dröjer. Ni kan inte rättfärdiga att ni ljuger genom att svara att varan nu håller på lämna lagret och sedan tar det ytterligare flera veckor. Jag har fortfarande ingen aning ifall den har lämnat lagret då jag fortfarande inte har fått den. Med en sådan bottenservice, svara åtminstone när man ringer eller skriver mail. Skulle ni ha talat klarspråk från början kunde man ha beställt från någon annanstans